sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Ilotyttö on oman elämänsä sihteeri

Voi huokaus.

Tulin juuri neljän päivän lomalta ja sähköpostissa odotti 104 lukematonta viestiä.
Haukottelin, hieraisin ohimoitani ja keitin kupillisen teetä.

Vittu mikä työmaa edessä.

Ensimmäisenä pitää eliminoida kaikki sellaiset viestit, joissa potentiaaliset asiakkaat ovat väärinymmärtäneet ympäripyöreän viestini ja luulleet, että etsin jotain helvetin poikaystävää.

"Täällä, 30-vuotias mukava ja normaalin näköinen Matti-Teppo Pohjanmaalta, joka haluaisi viedä sinut syömään lörtsyjä!" 
"Heippa, oon ujo, finninaamainen lukiolaispoika, joka etsii elämänsä rakkautta..."

Seuraavaksi mun pitää heitellä roskakoriin kaikki ne huonosti muotoillut ja ahdistavat sähköpostiviestit, joissa ei ole juurikaan informaatiota tai välttämättä järkeäkään. Yleensä myös yhdyssanavirheillä ja huonolla kirjoitustaidolla lähetetyt sähköpostiviestit pääsevät välittömästi roskikseen.

"Etsin kuumaa sexiä ja haluan nuolla kiimaista teini pinppaa textaa mulle T: Tuhma Setä." 
"Moi haluan panna sua minun valtavalla jätti peniksellä. Mihin tuun?" 
"Otatko paljasta?"

Sitten karsin pois kaikki yli 45-vuotiaat, koska heistä mulle tulee vain fyysisesti paha olo.

Lopulta lajittelen roskakoriin ne, jotka eivät millään tapaa esittele itseään, koska mä vaan jotenkin pelkään sitä ajatusta, että ovesta rynnii sisään joku 150-kiloinen 68-vuotias setämies, jolla on haiseva hengitys, kiiltävä kalju ja kolme ylimääräistä nänniä sekä häntä.

Parhaita sähköpostiviestejä ovat ne, jotka menevät suoraan asiaan kutakuinkin tälläisellä kaavalla:
"Hei, näin viestisi ja ajattelin ottaa yhteyttä. Olen X-ikäinen, X-painoinen ja siisti herrasmies vailla pientä seikkailua. Millaisia palveluja tarjoat ja millä ehdoilla?" 

Kaiken tämän tuskallisen poistamisen jälkeen jäljelle jää kuitenkin vielä aika huikea määrä ihmisiä, joiden kanssa tapaamisen suunnittelua aletaan viemään eteenpäin nopeasti ja ytimmekkäästi, sovitaan aika ja paikka ja siinäpä se

Mutta aikamoista työtä tämä esikarsinta.

Ei kommentteja: