sunnuntai 8. toukokuuta 2016

Seksityö ja halut


Ennen kuin aloin myymään itseäni, oletin, että kyllästyisin seksiin heti, kun siitä tulisi työtä. Surkeana ajattelin, että ei olisi enää mitään järkeä yrittää metsästää hyvää sänkyseuraa, kun päällä ähkivistä miehistä tulisi väsyttävää pakkopullaa.

Vastoin oletuksieni, olen huomannut, että musta on tullut viimeisen kolmen kuukauden aikana kyltymätön kone. Vaikka suurinosa asiakkaistani ei ole kovinkaan vetävän näköisiä, nautin silti yleensä melkein jokaisesta tapaamisesta.

Aikaisemmin, ollessani pitkässä parisuhteessa, olin se kamala pihtaajatyttöystävä. Oman idioottipoikaystäväni naama ei kiinnostanut enää ollenkaan ja haarani avasin hyvin vastentahtoisesti.  Joo. Ihan totta. Minä, joka myyn nyt seksiä, olin silloin se, joka ei olisi kuollakseenkaan halunnut antaa.

Sinkkuelämä muutti tätä asennetta takaisin villimpään ja uteliaampaan suuntaan, mutta suurin muutos omille haluilleni on ehdottomasti ollut seksityö. Nyt kun on tottunut saamaan kovaa ja sykkivää kyrpää sisäänsä useasti päivässä, sitä ei voi saada tarpeeksi. Ystäväni ihmetteli, miten jaksan ottaa vastaan viisi asiakasta saman päivän aikana. Minä nauroin. Miksipä en?

En välttämättä saa minkäänlaista seksuaalista tyydytystä tapaamisistani asiakkaiden kanssa, mutta jotenkin se jatkuva seksi pitää halut jatkuvasti tapissa. Välillä turhauttaa, etten oikein jaksa seikkailla etsimään työn ulkopuolista seksiseuraa.

Kivempi kuitenkin haluta kuin olla haluamatta, kun molemmat ääripäät on nähnyt.

Ei kommentteja: